nedelja, 21. april 2013

Zgrabi priložnost: Stenski dekor

Ko kupujemo stvari (karkoli), nas je danes med  njimi kar nekaj takih, da prej dobro premislimo, načrtujemo kaj resnično potrebujemo, primerjamo cene, podvomimo ali si lahko to ta mesec privoščimo,.... Mene seveda še vedno sem ter tja zanese, tako da kupujem s srcem, z dušo in ne z denarnico  ter morebitnimi posledicami konec meseca:). Predvsem tako zapravljam za  drobnarije, ki polepšajo moj dom, unikatne modne dodatke, ustvarjalni material in literaturo.

Pa sem se odločila sledeče. V nedeljski rubriki "Zgrabi priložnost" boste imeli na voljo zapravljat, tako s srcem, hkrati pa tudi varčno:)
 
Vsak teden vam bom ponudila en moj izdelek, po prav posebni ceni. Rok trajanja ponudbe bo le en teden. In seveda tisti, ki bo prvi naročil izdelek na petramilitarev@gmail.com, bo njegov.

Od danes, nedelja 21.4. pa do sobote 27.4. (24.00)
 je lahko vaša 
tablica za na steno:


velikost 30cmx20cm, osnova mdf plošča 0,4cm, akril, kolaž
ta teden.....  10€


 Let's shopping:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar