torek, 9. april 2013

Let's cook: Krogla raznoraznih užitkov


Kaj pravite na to, da bi bil torek (kolikorkrat bi se le dalo:)) dan, ko bi prevetrili kakšno ustvarjalno kulinarično idejo?
 
Naj takoj na začetku pojasnim, da nisem spretna kuharica, še manj dobra, ne spoznam se na merce, osnove... Ker pa sem Živeti ustvarjalno, je absolutno normalno a ne;), da je tudi v naši kuhinji  živahno in ustvarjalno...
 
Rada gledam 24kitchen, pa slaščičarske družine, pa  naslajam se po spletu  ob domiselnih prigrizkih.... In sem si zamislila tako, da bi bil torkarski post  Let's cook, zbirek različnih virov, hkrati pa tudi kakšen moj uspeli/neuspeli kulinarični poizkus. Z vami bi rada delila recepte, ideje, nasvete, se bodrila, morda celo veste za kakšne hudo dobre kuharske tečaje, morda kakšnega dne celo skupaj kaj zakuhamo:)
 
 
Današnjo idejo  sem dobila na straneh usefuldiy.com v tem dreveščku:


Mojo kreacijo sem poimenovala Krogla raznoraznih užitkov. Gre pravzaprav za stiropor kroglo obdano z mini muffin papirčki, nanjo pa z zobotrebci zataknjeno karkoli že pač želimo. Jaz sem dodala  ala pop cake (še vedno popularno:)) in jagode.

Ni kaj, Krogla raznoraznih užitkov je slastna, je paša za oči, diši po prostoru in


 
tudi Oskar se blazno dobro počuti pod njo:) 


Dodamo lahko tudi grozdje, sirčke, suho sadje npr marelice, slive,....



Let's cook!

8 komentarjev:

  1. odlična predvsem pa okusno sladka ideja,se strinjam da pravih malce drugačnih nasvetov in kuharskih trikov ni nikoli preveč,pogumno naprej

    OdgovoriIzbriši
  2. Krogla je super, Oskar pod njo pa še bolj:) Pa res ni treba, da je vse do potankosti zmerjeno in stehtano - ustvarjalna kuharija je superfajn!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jagodka, definitivno je tvoj blog http://coprnije.blogspot.co.at/ tudi naša torkova inspiracija:) In ta hip, bi si najraje naredila mufine iz polente in brokolija, sam je že mal pozno:( Jutri:) njam

    OdgovoriIzbriši
  4. Supeeeeeeeerca...krasen drevešček je tolele! Da o prečudoviti oranžni kepi, ki se pod njim "skriva", ne izgubljam besed...Ozi je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja za vsak dan ali pa za novoletno okrasitev - mi že švigajo iskrice..:) Hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudi izdelki in hvala za tako čudovito idejo. Ta bo zelo uporabna.Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo luštna je ta tvoja krogla....mmm

    OdgovoriIzbriši