ponedeljek, 8. avgust 2011

Namizni ptički

Ko čakam na dopust....


Zadnjič sem v eni od ljubljanskih trgovinc na poličkah videla te kiči miči okvirje in sem takoj vedela, da to je pa zame... Najprej sem notri dala slikce od mojega Oskarja in položila na mojo "babičino" gredenco. In bolj ko sem jih občudovala in iskala ime, kako bi sploh opredelila stil mojega stanovanja, sem v njih namesto Oskarja videla moje ptičke... In vala...Oskar bo moral počakati na katere druge....

Glede mojega stanovanja pa še zdaj ne znam opredelit...edino da je en velik konglomerat ni.da.ni v malem....

6 komentarjev:

  1. Prekrasni okviri!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da sta okvirčka potrebovala točno ta dva ptička :) Takole pride tekstura veliko bolj do izraza, kot bi ob fotografiji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale kombinacija je full dobra! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Morem dopisat...tale tvoj Živeti Ustvarjalno je narisan v podobnem okvirčku (glava bloga)...bi res pasal v en takle okvir ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. iii, kakšna kjuti okvirčka. Še bolj pa zaradi "vsebine".

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj si naredila s takšnimi okvirji!!!! To je izjemna preobrazba. Res čudovit okras.

    OdgovoriIzbriši