četrtek, 12. maj 2011

Izvirno in unikatno


Med tem ko sem občudovala katero zapestnico bi si izbrala... obožujem namreč Urškine prečudovite, enkratne, barvite zapestnice sem vmes, v njenem albumu videla, da je bilo 2.decembra na Žurnal 24 objavljen članek Izvrino in unikatno... poleg njene zapestnice in številnih drugih ....veste kaj, tud moja roza kuraura je gor ušla:) No, o tem nisem nič vedela, sem pa zato danes toliko bolj vesela...




In povem vam, resnično se ogromno izvirnih in unikatnih daril skriva po blogih in vaših "ustvarjalnih" kuhinjah in meni je v čast, da vas kar nekaj takih poznam!


6 komentarjev:

  1. Draga Petra, vesela sem zate, lepa novica očitno pravo mesto najde, čeprav malo z zamudo :-) Čestitam!

    Sicer pa se pridružujem tvojemu lepemu zapisu, saj si tudi jaz štejem v veliko čast & veselje, da sem vas nekaj spoznala, čeravno le virtualno. Rada vas 'mam :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam! Res je hecno, da za objavo izveš čisto po naklučju. In tudi meni je všeč poznanstvo z mnogimi ustvarjalkami. Tu na internetu teče eno vzporedno življenje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je super in vsekakor je ta tvoja kura ura odlično darilo. Tudi mene veseli, da poznam toliko odličnih ustvarjalk.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prijetno presenečenje, a ne? :) Čestitke, kuraura je res simpatična in prav je, da se je znašla na seznamu.

    OdgovoriIzbriši