torek, 15. februar 2011

Bil je izziv

jp... sicer na prvo oko meni simpl... s kombinacijo malo roza in rdeče poli nekaj srčkastega... z rozno in rdečo nimam problemov, srčke pa itak obožujem... Ampak ne...sem se uštela...

Pa pojdimo po vrsti, izzvala nas je Klavdija, Svet moje ustvarjalnosti, da uporabimo kričeče roza, nežno roza, ki jo dobimo z mešanjem bele in roza, živo rdečo in bordo rdečo fimo maso. Izdelat si moral nakit, kjer si uporabil obliko srčka, s tem, da mora bit srce sestavni del nečesa...

Št.22 (kričeče roza) sem šla dokupit,bordo niso imeli pa sem jo k sreči našla doma med ostanki (beri, staro&trdo), rdeča in bela pa sta vedno v mojem poli kufrčku. Najprej sem zmešala 1/8 rozne z 7/8 bele, nato naredila še iz ostalih barv "palačinke". Potem se je pa ustavilo.... namreč, redko kdaj se lotim dela z naprej izdelano obliko. Delam po impulizivnem in spontanem občutku. In kar pride ven, pač pride ven. Tako nisem imela pojma, kaj naj zdaj s temi (res pestro barvno kombinacijo - hvala Klavdija:)) palačinkami. Po nekaj časa sedenja in gledanja teh palačink (zraven sem seveda tuhtala, ali naj jih na kakšen način obdelam in istočasno, kakšno obliko naj sploh naredim) sem prijela modelčke v obliki srca, izrezovala ven srčke in polagala enega zraven drugega ter enega na drugega.
In ekola....po načelu spontanosti, čisto preprosti in osnovni tehniki, relativno bohoten končni izdelek (ok 42 srčkov):
Lahko ga nosiš z leve ali desne.... ali pa z biseri zgoraj ali spodaj....


je pa res malo ogromen in kičast...tako da bi ga po mojem nosili res le svojevrstni:)...
No, jaz bi ga, npr. k takemu krilu....

in da ne bo pomote...To ni pravo krilo, je le dekoracija. Gre za Tildino blago, ki sem ga "res potrebovala" in kupila, ko sem šla po kriče roza fimo.

9 komentarjev:

  1. Uau, zelo lepo ti je uspelo, polno barv in struktur, superca! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw super je izpadel tale kos nakita:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Že morda, da je ogrlica vpadljiva in da bi jo nosili le "svojevrstni", kakor praviš...meni je hudo všeč in menim, da si odlično opravila zastavljeno nalogo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Eiiiiii, ampak je res MEGA, sploh na zadnji sliki mi je sila všeč! Prou dobro zgleda in tebe si čisto predstavljam z tole ogrlico v krilu iz levih 3 kosov (brez unega z kombinacijo zelene), RES bi uiber dobr zgledal!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ti si pa od sile! Tole je pa ornk fajn dobr!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Waaa, ti si čist nora :)))) Hudo dobra ogrlica, čist po tvoje odštekana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odštekano dobra ogrlica. Super je, ker ima več načinov nošenja. Tudi k spodnji "kiklci" paše :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastičen izdelek, ogrlica je prekrasna in prav zabavno se mi zdi, kako si jo slikala in naredila še 'krilo'.

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro dobra! na prvi pogled ne bi nikoli rekla, da je narejena iz polija. Meni je za videti kot usnjena.

    OdgovoriIzbriši