četrtek, 13. januar 2011

Moj medvedek

Kaj čem, ko me prime, me prime....pa naj bo ta teden risbarsko obarvan:)

Tokrat dodano poleg vsega še malce strukturne barve. Ker risbo, da vam jo pokažem, poskeniram (ne fotografiram) se vseh izboklinc ne vidi, pa še nekateri odtenki na sliki veliko bolj stopajo ven, kot v resnici, drugih, se pa ne vidi:(...

6 komentarjev:

  1. Si mene tudi vzpodbudila, da me je prijelo...sam, da jaz še nisem tako daleč, da bi pokazala svetu :D

    So mi pa tvoje full všeč, ker so drugačne...moje so bolj ponavljanke sestavljanke :D:D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, tole in vse ostale sem pa jaz danes pogledala in pretipala v živo. Res skeni ne prikažejo vseh dimenzij, tako da je tole obvezno gledat v živo :)
    super ti gre, kot sem ti že rekla.. le nadaljuj.
    Špela, dej no pokaži :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno te je primilo....i ne pušta. A zašto i bi? Predivne su ti slike.I sviđa mi se kako kombiniraš različite tehnike.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam s Sonjo: najbrž je res bolj fino sliko videt v živo in potipat njene izboklinice. Tako se bolj začuti.
    Si pa padla čisto noter in kar vidim, kako ti eksperimentiranje leze pod kožo :).
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wiiii tebe je pa tole ornh zagrablo :)
    Človeka res prime da bi čopiče vzel v roke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kjuti medo, tako nedolžna in lepa slika je.

    OdgovoriIzbriši