torek, 16. november 2010

Kiklca Love birds

Le katera ne bi imela svoje unikatne kiklice?

Z največjim veseljem sem se pridružila delavnici Ustvari si unikatno krilo pod okriljem društva Takatuka in mentorice Nives.

Delavnica je trajala dva popoldneva. Prvi dan smo si izbrale blago in se ga naučile ukrojiti. Tako si imel pred seboj ta ukrojen kos blaga, kot prazno platno, ki je čakal samo nate, da ga popestriš. Na voljo smo imele sitotisk in uporabo folij s prešo. Prepustil si se toku domišljije, prostim sitom, mešanju barv, rezanju folij,... Ko si bil zadovoljen z ustvarjenim (vmes si seveda nehote kaj popackal in si bil primoran najti rešitev - v mojem primeru dodani srčki) si na koncu krilo še zašil na roke. Nato je mentorica krila odnesla domov in jih s šivalnim strojem sfiniširala.
In ekola... takole, čisto moja...



Spredaj:

zadaj:

Bi imeli tudi vi unikatno krilo? PONOVNO, 28. november od 10.00-15.00.

Bi imeli unikatne copatke?
Društvo Takatuka, četrtek 18.11. od 16.30 - 18.00, kotizacija 10€

15 komentarjev:

  1. iiii, kak mi je všeč. Unikatno krilo, super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično je!!! Kaj je to upotaba folij s prešo, me pa res zanima! Bo v prihodnosti še kakšna podobna delavnica?

    OdgovoriIzbriši
  3. O superca!!!!!!...tolele je pa še lepš kot sm si predstavljala...bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, tole je pa super! Nosi tvoj pečat! In po moje boš morala še krila dodati tvoji ponudbi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu, je pa res lepa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čist noro! Super krilo, zelo domiselno. Še posebej všeč mi je ptičja hišica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je dobro!!!Pa čist tvoje!!!!!Pa še ful ti paše!!!
    Jaz bi imela pa copate!!!!!Pa zakaj glih 18.11.?????:(:(:(:(

    OdgovoriIzbriši
  8. Wiii, ptičja hišica. Prelepo krilo in krasno se ti poda.

    OdgovoriIzbriši