četrtek, 8. april 2010

Rozika

ni še konca....

13 komentarjev:

  1. Te tvoje škatlice so fenomenalne! Upam, da res še ne bo konca. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar naj ne bo še konca, jih je krasno gledat.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, ti pa znaš vzbujat slabo vest ;) in škatlice se kar množijo. (Pa to ne pomeni, da morš nehat ;)-
    Tudi ta je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa že kar mala serija, prečudovitih škatljic, kar nadaljuj :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ ta je pa še lepša

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so tudi tele tvoje škatlice čudovite :) <3 <3
    Se pripravljaš na Art market? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti pa imaš res ustvarjalno mrzlico. Ena škatlica mora obvezno priti k meni domov. Ful so dobre. Šparaj jih da pridem pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem prešpricala vse prejšnje objave, pa popravljam danes: vidim, da je tvoja muza zelo aktivna pod vplivom tega krasnega vremena. Krasne so, vse po vrsti in če boš na tržnici, bo gotovo kakšna moja, da jo postavim zraven ptičkov!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tele krasote so pa šle čisto mimo mene. Sramota, res! Vse je tako krasno in tudi jaz upam, da bom kakšno škatlico urajmala na Art tržnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. uau,krasne šatuljice. Prav vse so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši