četrtek, 25. februar 2010

Heavy metal diary

Sem ugotovila, da zvezka s folije pa še nimam:) In sta tako nastala kar dva, srebrn in zlat.
Zadnjič sem naletela na vprašanje katerega "zarečenega kruha sem se npr. najedla"... in takrat nisem niti pomislila, na to... da meni osebno, zlata barva (in zlatnina) ni všeč in da z zlato pa res ne bom delala, še manj da bi jo nosila. Ko pa gledam sedaj svoje izdelke, pa opazim, da se tale zlat(k)a kar "štuli" zraven...

Tudi za notranji design sem poskrbela:), po metodi zagrabi-prvo-barvo-in-ostanke-z mize in se prepusti toku... če ne drugače, je vsaj v trenutku ustvarjanja zelo sproščujoče in neobremenilno (priporočam, če ne veste kam z ostanki).



in srebrn:



Osnova zvezka pa je kupljen A5 zvezek s trdo platnico.

8 komentarjev:

  1. Zanimivo kaj vse ne ustvariš iz folije. Prav zanimiv končni videz sta dobila ta zvezka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še malo, pa bom začela brskat po mojih zalogah. Nekje namreč mora bit še kak list folije, ko sem pred leeeeetiiiii delala novoletne voščilnice. Kaj vse ti ne pričaraš iz nje ... prekrasni izdelki!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau.. tole pa so prave umetnije, ki jim ni para.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa res mega, mega lepo!!!!!!Posebno zlat mi je fulll leppp!Zakaj že, bi rekla moja hči:):):):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa sej ne morm vrjet...ti pa zlatka, pa šajni...pa čist nč rdeče, roza in zelene...kam gre ta svet, kam gre dons talele mladina!

    PS: podnapisi:...mi lajk it!...veri mač!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej, kak dober naslov ;) Zvezka pa itak. In prav imaš, ko se prepustiš toku, nastanejo najboljše stvari ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem že nazaj!!!!
    Kar se tiče pa zvezkov pa ena a!!!! Čudovita sta in napis na zlatem me je prav očaral!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čist si nora s tem metalom...ampak v ZELO pozitivnem smislu. Sicer pri meni srebrna zmaga nad zlato, tokrat pa lahko rečem, da je ta zlat tisti, ki me je povsem očaral, predvsem njegova notranjost!

    OdgovoriIzbriši