torek, 12. januar 2010

Čaj ob petih ali malo za šalo, malo zares ali intermezzo?

Že kar nekaj časa imam v službi tole slikco z go. Eleanor Roosevelt:


Včeraj popoldne, spijem pred odhodom iz službe še skodelico čaja. Ko že ravno hočem vreči stran čajno embalžo, se spomnim na Sonjo, ki je pred kratkim iz kavnih filtrov naredila čudovit album. Pa sem pomislila, da bi se tudi čajne vrečke, dale nekako uporabiti...
No, nisem dolgo tuhtala, ko mi pogled obstane na zgornjem plakatu. Pa seveda!!!! Iz vrečke si naredim predpasnik:) In tako sem hitela domov, na srečo našla eno svojo fotko, kjer je glava cca. prave dimenzije (ali pa tudi ne), izrezala vrečko v predpasnik (saj se vidi, da je to predpasnik a ne?), si dodala kombinežo in dolge suhe noge:) Da pa ni roka obvisela v prazno (in tudi na originalu gospa drži torbico;)) sem za torbico uporabila kar svežo vrečko čaja:) In tako še malo diši.
Ker pa sem ta teden v kuvertah (dimenzije A4) in zlati barvi s patino, se nisem mogla ubranit temu ozadju.


In takole ... skoraj do solz sem se nasmejala ob končnem izdelku, ko sem videla kako sem poskočna in močna... hkrati pa sem si mislila "Jao meni Petra, pejt raje spit še en čaj (tokrat z rumom):):):)"



In ne pozabite, 25.1. izžrebam lastnika zvezka:)

10 komentarjev:

  1. ahahhahahha čist si huda - stran pa še bolj ;))))

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha, noro...za take prave čaj-obsedence:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za omembo :) Me veseli, da sem te spodbudila.. ampak zdaj je problem, ker si tudi ti meni vrnila žogico.. točno vem, kaj bi s čajnimi vrečkami, samo malo več bi jih rabila. Zdaj moram samo ugotovit, kako do njih prit. Ker že sliko vidim v glavi :)) Hvala tudi za idejo :)
    Slika je pa noro dobra, da veš. Zaradi mene lahko še enega z rumom rukneš, samo da vrečko spet dobro uporabiš :))

    OdgovoriIzbriši
  4. hej sonja, če rabiš čajne vrečke...v naši družini smo obsedenci s čajem, tako da se hitro naberejo:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mi tudi radi pijemo čaj, ampak moram spremenit nakupovalne navade.. in začet uporabljat takega v vrečkah :))

    OdgovoriIzbriši
  6. ha ha ha tudi mene si nasmejala....dobra ideja

    OdgovoriIzbriši
  7. o hudi. Kakpša dobra slika! Res mi je všeč. Upam, da ne boš huda, če te bom uporabila za navdih. Pa sej zato tudi pišemo bloge, ane?

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  8. Zabavna knjigica in prav super ti paše tale predpasnik. Knjigica zelo lepo zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super slikica! Naj se vidi, da si močna:):):)

    OdgovoriIzbriši