petek, 18. december 2009

vesela dekl'ca

Pa sem spet vihtela čopič. Tokrat po solnici.
Ko se mi izpod čopiča prikaže namesto "mojih" pik, srčkov,... tale vesela dekl'ca s travnika in to s končkom prave kombineže, jo gledam in gledam in se spomnim na uredništvo Frišnega. In se ustrašim! O je bela cesta... Polona namreč med drugim izdeluje prečudovite ilustrirane šatulje, s prelestnimi Pandorinimi gospodičnami. Če bi rekla, da je tole kopija, bi s tem po moje celo užalila Polono. Sama si samo lahko želim, da bi znala tako ilustrirat, ma kaj tako, sploh ilustrirat. Skupna točka je le v motivu ženskega spola, a mene je očitno že to zmotilo... Gre torej za Polonin navdih ali se še s tem čist preveč obremenjujem? Je pač narisana deklca...
Tole o kopijah smo že parkrat prezobali in po moje nima niti smisla izgubljat s tem časa... Vem le, da mi ni bilo prijetno, ko sem videla čiste kopije "mojih" ptičkov (samo moj podpis je gor manjkal:)), ki so se bohotili po spletu... Jaz sem dekl'co vsaj postavila v drug časovni, vremenski in krajevni pas....

6 komentarjev:

  1. Luštna deklica na solnici, prav poživela bi vsako kuhinjo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa je res vedno tako, da se z mislimi o kopiranju (ki to ni) ukvarjajo tisti, ki so svetlobna leta daleč od tega. Petra, lepo te prosim, potisni te misli v tri krasne, ker ta tvoje deklica s solnice je popolnoma unikatna in niti na daleč ne diši po kakršnikoli kopiji. Pa saj to tako že veš, kajne ;)

    Prav posrečena je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj drugačnega je, zanimivo in lušno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovna mi je ta tvoja vesela dekl'ca in brez skrbi nič nisi kopirala. Sama si že ugotovila, da je edina podobnost spol in slikanje škatl ni nekaj, kar bi človek kopiral, veliko ljudi to počne. Drugo je, kaj rišeš na njih. In tvoja ni nobena kopija, prav originalna je tvoja deklica. Verjamem pa, da te je moralo zelo jeziti, ko si videla svoje ptičke 'letati' po speltu. Jaz sem zelo izogibam temu in se trudim, da res vedno podam linke ali pa vsaj naslove, če kje od kod kaj vzamem, tako da si ne prisvajam nečesa. Pa na tak način je tudi avtor izdelkov potem vesel, če vidi, da je nekomu drugemu bil izdelek tako všeč, da je še sam poskusil, seveda ne v tržne namene :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kjuti solnica. Se pa pridružujem zapisom o kopiranju. Barvanje na škatle ni odkritje frišne Polone, pa če njene izdelke še tako občudujem.. je verjetno ideja starejša od nje in še marsikatere tule. Bistvo je, da si škatlo oblekla v barve po svoje. In mislim, da ti pa res nimaš težav z izvirnostjo :)

    OdgovoriIzbriši