torek, 29. september 2009

Ptiček, mravljica, murn, bolha,žabica,...

In se je zaključi Art market...... Po začetni majski (veeeeliki) nervozi, sem iz sobote v soboto rajši odhajala ob Ljubljanico in razstavljala svoje izdelke, pila kavico, klepetala z obiskovalci, menjala izkušnje z ostalimi razstavljalci, srečala kup "že skoraj pozabljenih" znancev, pridobila nova znanstva in seveda, bila presrečna, ko je kdo želel kupiti moj izdelek.

Vaši odzivi so mi bili več kot spodbudni za nadaljnje delo! Prejela sem številne komplimente v različnih jezikih: odlično, super, nice, full luštkan, how nice, pretty, handsome, sweet, magnifique, simpl, qjut, schön, good, tako preprosto, kot iz pravljice, barvito, kva je dobr, kolk super, beautiful, iiiiiiii, itd. Podali ste mi en kup novih idej, nadgradenj izdelkov, me razveseljevali z vašimi zgodbicami kaj vidite v mojih izdelkih, počastili s (ponovnimi) nakupi... Izdelke ste odnesli na širne konce sveta - po celi Sloveniji, preko luže v LA, NY, na Kitajsko, Nizozemsko, Norveško, Škotsko, Španijo, Malto, Belgijo, Francijo, Hrvaško,....
Najljubši trenutki pa so mi bili, ko so vas izdelki za trenutek ustavili ob moji stojnici in priklicali na vaše obraze nešteto nasmehov!
HVALA VSEM KUPCEM in REDNIM OBISKOVALCEM za prijetne sobote!








Ker imajo vsake oči svojega malaraja....so tile ptički bili za vas tudi žabice, mravljice, murnčki, bolhe,...




S prodajo izdelkov pa seveda nadaljujem. Na žalost ne na stojnici, niti v trgovini ampak sprejemam vaša naročila preko elektronske pošte, vsaj dokler se ne domislim kaj novega:)

2 komentarja:

  1. Joooooj Petra, kako barvita stojnica! Ptički so super, ko mislim, da so ptički najbol super vidim tablice in ko mislim, da so tablice najbolj kul, vidim napis za na vrata "najina soba"... Vsaka stvar za sebe je res čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je čudovita ta tvoja stojnica. Prava mavrica izdelkov. Ti ptički (mravljice, žabice :-)) so res super. Me veseli, da si imela eno čudoviti 'svetovno' izkušnjo sredi Ljubljane.

    OdgovoriIzbriši