torek, 15. september 2009

Delite izkušnjo "Nekaj za nič"

Tale moj UglyRudi.... me je med drugim tudi spomnil na blog, ki mi je že pred časom padel v oči (imam ga tudi med priljubljenimi) in tako pravzaprav podvizal in spodbudil k novi akciji.... Gre za Toy Society , katere namen je širiti ljubezen po ulicah sveta. Nič posebnega kot pravijo, samo kup ročno izdelanih igrač, ki iščejo prijeten dom. Začelo se je kot mali ulični art projekt v Avstraliji, se pa počasi širi po vsem svetu. Gre za to, da ročno izdelaš igračo, primerno za otroke, jo primerno zapakiraš (dobiš navodila) in jo odložiš na neki prehodni ulici (po možnosti seveda tam kjer hodijo otroci) s sporočilom "VZEMI ME DOMOV". Preden jo odložiš jo seveda fotografiraš in fotografiraš še sam kraj odložitve (dobiš navodila kam potem s fotografijama). Tisti, ki igračo najde pa je zaprošen, da nam to sporoči, ...seveda, ni nujno, da se bo le ta sploh javil... kar pa pravzaprav niti ni važno, saj je bistvo nekakšno sodelovanje z okolico in dati ljudem izkušnjo "nekaj za nič" kar je danes zelo zelo redko.

Tako na kratko.... pozivam vas, širite na ta način ljubezen tudi vi, predstavljajte si nasmejan otroški obraz, ko bo našel vašo ročno izdelano igračo in jo kar tako lahko odnesel domov....sploh pa zdaj ko bo kmalu novoletni čas...

K projektu lahko pristopite (brezplačno!) tu www.thetoysociety.blogspot.com . Ob registraciji prejmete tudi vsa podrobna navodila.

Evo, jaz sem že ponosna članica .... zdaj se samo še naučim izdelat večjega Rudy-a:)

PS: Sonja, a vabilo za kratko lekcijo ob kavi še velja:)?

PS2: Pa ne pozabite, ko (če) boste delili vašo dobroto po ulici, se še tukaj javite;)

PS3: Tale Rudy je res od sile...boste videli, kakšna kolekcija je še nastala po njem... samo, danes ima prednost to vabilo.....

1 komentar:

  1. Vabilo še velja :) Kava vedno paše.
    Projekt poznam, me je že mikal. Ampak mika me toooooliko reči, časa pa tako malo :(
    Mogoče pa me kofi-lekcija spodbudi, da še jaz naredim eno :))
    Saj telefon imaš, a ne? Sva pa tako 5 minut narazen dopoldan :)

    OdgovoriIzbriši